Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
FULL_BASS Не е лесно !
Регистриран на: 19 Авг 2007 Мнения: 421 Общо думи: 14,700
|
Пуснато на: Пет Сеп 07, 2012 11:01 pm Заглавие: Обещание за плащане |
|
|
Здравейте,
на едни познати интернет доставчика им предлага "Обещание за плащане". Идеята ми е дали не може и Уникс да започне да предлага тази опция.
Цитирам от сайта:
Цитат: | Уважаеми клиенти, ако сте пропуснали да заплатите месечната си такса и достъпът Ви до нашите услуги е прекратен, можете да се обадите на денонощните ни телефони, за да заявите желание за подновяване на услугите, които ползвате. Ако подновите по този начин ползването на услугите ни, се задължавате в срок до 3 дни да заплатите подновените услуги в някой от нашите офиси. След изтичане на тридневния срок, ако не заплатите дължимата сума, достъпът се прекратява автоматично, а сумата за плащане остава дължима за периодa с начална дата вашето обаждане по телефона и активиране на услугите!
Възползвайте се от опцията „ОБЕЩАНИЕ ЗА ПЛАЩАНЕ“ денонощно, винаги когато касата, която Ви е удобно да ползвате, не работи. |
Идеята е изключително добра и мисля, че на много хора би допаднала. Всеки е изпадал в моменти, в които е забравил да плати или не е останало време да прескочи до офиса. Аз лично бих доразвил идеята, като направя опцията валидна за клиенти на фирмата за период не по-малък от 6 месеца.
BGWAN
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Andreiand Начинаещ
Регистриран на: 04 Яну 2012 Мнения: 13 Общо думи: 120 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 9:45 am Заглавие: |
|
|
много добра идея аз съм ЗА. (случва ми се да забравя да платя) |
|
Върнете се в началото |
|
|
gabroveca Idiot
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 2102 Общо думи: 86,125 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 10:11 am Заглавие: |
|
|
по добре ще е направо да може да се плаща по всяко време по електронен път.. ама в такъв случей ще трябва да съкратите касиерките няма да останат много хора да ходят до офиса |
|
Върнете се в началото |
|
|
svilen Не е лесно !
Регистриран на: 27 Апр 2005 Мнения: 187 Общо думи: 12,852
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 4:10 pm Заглавие: |
|
|
Този вариант е пробван преди доста време - в началото не се прекъсваше, надали някой помни , но си беше така. Дори имаше вариант, ако си възпрепятстван - да се обадиш по телефона и да кажеш - не мога на 1, ще платя на 15 - касиерката преместваше датата на ръка и програмата не закачаше обадилия се. В България обаче варианта с обещанията НЕ върви. Все още има длъжници които висят на фирмата с няколко месечни такси. Като не плати няколко месеца и се мести на друг доставчик ? Да се съдим за 40 лв ? Така според мен ( лично мнение ) си е най- добре. Както е в магазина - плащаш - получаваш. А за плащането по елекронен път - и това ще стане - вече 5-6 месеца се пише софтуера за това - не знам какво толкова пишат, но ще стане |
|
Върнете се в началото |
|
|
Tomasz Не е лесно !
Регистриран на: 07 Апр 2007 Мнения: 209 Общо думи: 12,053 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 4:29 pm Заглавие: |
|
|
+1 за плащане по електронен път, то на обещания вече никой не вярва
Те май вашите програмисти назад програмират. Тук Анатоли твърдеше още през януари "до 2-3 месеца" ще е готово
http://forum.globcom.net/viewtopic.php?t=30458 |
|
Върнете се в началото |
|
|
mQuuu Mitsubishi
Регистриран на: 31 Юли 2006 Мнения: 416 Общо думи: 28,582 Местожителство: GBBG
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 8:11 pm Заглавие: |
|
|
Че то няма ли си го тва с електронния път _________________ AMD FX-6200 3.8GHz,6MB/8MB, MB-ASROCK 990FX EXTREME3/AM3+, 2x4GB DDR3 1600 KINGSTON HYPERX, Xilence Modular 1000W R3 ATX 2.3, ATI Radeon Sapphire VAPOR-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI), SSD ADATA SX900 128GB, HITACHI 1TB 7K1000.D 7200rpm 32MB SATA III + 2x320GB SATA2 Seagate |
|
Върнете се в началото |
|
|
seemore Не е лесно !
Регистриран на: 23 Фев 2004 Мнения: 886 Общо думи: 42,578 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 8:19 pm Заглавие: |
|
|
Не може ли всеки да има абонатен номер и да превежда парите по банков път - като основание в бланката да пише този номер ? _________________ Гражданска отговорност
http://pcshop.bg/?rfrl=6
2% отстъпка от първата поръчка с промокод RFRL-6 |
|
Върнете се в началото |
|
|
gabroveca Idiot
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 2102 Общо думи: 86,125 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Съб Сеп 08, 2012 10:30 pm Заглавие: |
|
|
да бе, нали се прави с цел улеснение и да може да платиш по всяко време, тия банки събота и неделя не работят.. пък и притрябвало му на някой да ходи в тия банки.. |
|
Върнете се в началото |
|
|
seemore Не е лесно !
Регистриран на: 23 Фев 2004 Мнения: 886 Общо думи: 42,578 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Нед Сеп 09, 2012 9:43 am Заглавие: |
|
|
gabroveca написа: | да бе, нали се прави с цел улеснение и да може да платиш по всяко време, тия банки събота и неделя не работят.. пък и притрябвало му на някой да ходи в тия банки.. |
Че кой ходи в банки откакто има интернет банкиране ? _________________ Гражданска отговорност
http://pcshop.bg/?rfrl=6
2% отстъпка от първата поръчка с промокод RFRL-6 |
|
Върнете се в началото |
|
|
anatoli Не е лесно !
Регистриран на: 19 Сеп 2003 Мнения: 956 Общо думи: 16,474 Местожителство: Here .. or there .. somewhere
|
Пуснато на: Нед Сеп 09, 2012 12:35 pm Заглавие: |
|
|
Твърдях, ама явно не трябва да се обаждам за неща които не ги правя аз _________________ Който не плаща в кръчма, плаща в аптека ! |
|
Върнете се в началото |
|
|
HaF7a7a Постмодернист
Регистриран на: 14 Авг 2006 Мнения: 789 Общо думи: 27,391 Местожителство: Финландия
|
Пуснато на: Вто Сеп 11, 2012 12:21 pm Заглавие: |
|
|
Дано стане поскоро софтуера и дано да е за добро. |
|
Върнете се в началото |
|
|
nitroX Не е лесно !
Регистриран на: 28 Юни 2004 Мнения: 435 Общо думи: 790 Местожителство: AT THE NEXT DOOR
|
Пуснато на: Съб Сеп 15, 2012 11:32 pm Заглавие: |
|
|
а "Как да платя през ePay.bg?" няма ли да се появи като вариант ? |
|
Върнете се в началото |
|
|
FULL_BASS Не е лесно !
Регистриран на: 19 Авг 2007 Мнения: 421 Общо думи: 14,700
|
Пуснато на: Нед Сеп 16, 2012 12:02 am Заглавие: |
|
|
svilen написа: | Този вариант е пробван преди доста време - в началото не се прекъсваше, надали някой помни , но си беше така. Дори имаше вариант, ако си възпрепятстван - да се обадиш по телефона и да кажеш - не мога на 1, ще платя на 15 - касиерката преместваше датата на ръка и програмата не закачаше обадилия се. В България обаче варианта с обещанията НЕ върви. Все още има длъжници които висят на фирмата с няколко месечни такси. Като не плати няколко месеца и се мести на друг доставчик ? Да се съдим за 40 лв ? Така според мен ( лично мнение ) си е най- добре. Както е в магазина - плащаш - получаваш. А за плащането по елекронен път - и това ще стане - вече 5-6 месеца се пише софтуера за това - не знам какво толкова пишат, но ще стане |
Тази част явно си я пропуснал:
Цитат: | Ако подновите по този начин ползването на услугите ни, се задължавате в срок до 3 дни да заплатите подновените услуги в някой от нашите офиси. След изтичане на тридневния срок, ако не заплатите дължимата сума, достъпът се прекратява автоматично, а сумата за плащане остава дължима за периодa с начална дата вашето обаждане по телефона и активиране на услугите! |
|
|
Върнете се в началото |
|
|
kamelia_ivanov Начинаещ
Регистриран на: 13 Авг 2014 Мнения: 12 Общо думи: 185
|
Пуснато на: Съб Авг 16, 2014 1:33 am Заглавие: |
|
|
Супер идея |
|
Върнете се в началото |
|
|
kamelia_ivanov Начинаещ
Регистриран на: 13 Авг 2014 Мнения: 12 Общо думи: 185
|
Пуснато на: Съб Авг 16, 2014 1:33 am Заглавие: |
|
|
Супер идея аз съм за |
|
Върнете се в началото |
|
|
|