Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Ba77Le0f7heYear Не е лесно !
Регистриран на: 14 Ное 2004 Мнения: 170 Общо думи: 2,249 Местожителство: v gorata
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 6:26 pm Заглавие: Компютърна диагностика Опел |
|
|
Има ли в Габрово сервиз в който се прави подобно нещо?
И колко взимат?
Колата ми е Астра с двигател C14SE 93г. _________________ Един за всички и всичко пак за мен |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
_bioHAZArd_ Не е лесно !
Регистриран на: 04 Окт 2004 Мнения: 1373 Общо думи: 31,249 Местожителство: България, Габрово
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 7:25 pm Заглавие: |
|
|
ЕТ "Илком-Иван Илиев"
Автомобилна електроника-диагностика
инж. Иван Илиев
телефон: 066/820 893
мобилен: 0888 / 205 936
5300 Габрово
улица "Самара" №24
кв. Борово
а пък при Бай Илия - ако му харесаш - тънка цена и добра работа, ако не му харесаш - скъпо и голяма вероятност да се върнеш за рекламация _________________ Уважавай Бога ! Обичай Жената ! Пази Родината !
http://www.bgtuner.com/ |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ba77Le0f7heYear Не е лесно !
Регистриран на: 14 Ное 2004 Мнения: 170 Общо думи: 2,249 Местожителство: v gorata
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 7:54 pm Заглавие: |
|
|
Проблема е следния:
Давам на контакт, всичко по таблото светва, завъртам още клуча да запаля и... нищо не се случва... ни звук ни стон!
Бутват ме, паля в движение и всичко е 6... гася, паля... проблеми няма. Може да не направи този проблем седмица, а понякога го прави няколко пъти подред -запалвам в движение, гася и после пак не иска да пали.
Един ми вика стартер, друг ми вика контактен клуч...
Къде бихте ми препоръчали да отида да я погледнат. И дали ще има какво да видят понеже колата прави проблема когато си поиска.. _________________ Един за всички и всичко пак за мен |
|
Върнете се в началото |
|
|
BillieJoe Не е лесно !
Регистриран на: 03 Яну 2005 Мнения: 314 Общо думи: 2,075
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 8:20 pm Заглавие: |
|
|
Погледни си акумулатора в ред ли е _________________ I never think of the future. It comes soon enough. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ba77Le0f7heYear Не е лесно !
Регистриран на: 14 Ное 2004 Мнения: 170 Общо думи: 2,249 Местожителство: v gorata
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 8:39 pm Заглавие: |
|
|
Не е от него... тя просто не издава никакъв звук като река да паля. Иначе ток си има, таблото свети музика свири всичко.
Понякога седи по цяла седмица навън и в най-големия студ пали от раз... нема шанс да е от него. _________________ Един за всички и всичко пак за мен |
|
Върнете се в началото |
|
|
mihov Не е лесно !
Регистриран на: 12 Май 2004 Мнения: 420 Общо думи: 4,797 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 8:50 pm Заглавие: |
|
|
така както обясняваш, щом имаш ток на слабите консуматори има голяма вероятност да е слаба връзка на някоя клема (примерно на масата към купето)
пробвай с някой познат и един мултицет да си замериш тока точно в момента когато направи такъв номер |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
drag91 Hackers Inc.
Регистриран на: 21 Дек 2004 Мнения: 447 Общо думи: 12,413
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 9:37 pm Заглавие: |
|
|
Може да се е прецакал паяка на стартера или патрона нещо, но не е изключено да е някаква лоша връзка или не добър контакт както бяха писали погоре! _________________ VOTE FOR ME |
|
Върнете се в началото |
|
|
malkiq Не е лесно !
Регистриран на: 23 Юли 2006 Мнения: 815 Общо думи: 27,964 Местожителство: GB BG
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2010 10:36 pm Заглавие: |
|
|
Това със слабата връзка е най-вероятно. На мен ми се бяха окислили клемите на акумулатора. Почисти ги с шкурка и ги мазни малко с грес да не се окисляват. _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
kita20008969 Не е лесно !
Регистриран на: 05 Окт 2009 Мнения: 127 Общо думи: 3,382 Местожителство: ГАБРОВО
|
Пуснато на: Чет Фев 04, 2010 8:19 am Заглавие: |
|
|
100% четки на електромотор.За всеки случай,когато не завърта,чукни 2-3 пъти по него с дръжката на чук,примерно.Това на диагностика неможе да се хване.Сменяй четките,докато не са "ухапали"колектора на ротора.После става скъпо.УСПЕХ. |
|
Върнете се в началото |
|
|
XaKePaT Не е лесно !
Регистриран на: 16 Ное 2003 Мнения: 288 Общо думи: 6,244 Местожителство: 127.0.0.1
|
|
Върнете се в началото |
|
|
ikonoma Не е лесно !
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 360 Общо думи: 7,964
|
Пуснато на: Пет Фев 05, 2010 1:45 pm Заглавие: |
|
|
Четки или шалтер. Може и да е от управляващото кабелче, което идва от контактния ключ. Размърдай го и почисти контакта. _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
|
Върнете се в началото |
|
|
svilen Не е лесно !
Регистриран на: 27 Апр 2005 Мнения: 187 Общо думи: 12,852
|
Пуснато на: Вто Фев 09, 2010 3:23 pm Заглавие: |
|
|
Аз залагам на четки - имах същия проблем - оказа се скъсан четкодържател |
|
Върнете се в началото |
|
|
|