Предишната тема :: Следващата тема |
Audi 80 B3 vs VW Passat |
Audi 80 (B3) |
|
57% |
[ 23 ] |
VW Passat |
|
42% |
[ 17 ] |
|
Общо гласове : 40 |
|
Автор |
Съобщение |
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
Пуснато на: Нед Ное 04, 2007 9:40 pm Заглавие: |
|
|
Duratec написа: | Фолксвагена е железен ! |
Какво доживяхме
Апокалипсис
П.П Аз мнението си го дадох вече Чакаме да видим какъв е избора _________________ Производство на пластмасови изделия и матрици
Tuning
Всичко за автомобилният тунинг в България може да откриете тук |
|
Върнете се в началото |
|
|
N1kX Не е лесно !
Регистриран на: 19 Сеп 2006 Мнения: 659 Общо думи: 23,446 Местожителство: Се тая...
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 1:40 am Заглавие: |
|
|
Duratec написа: | Фолксвагена е железен ! |
Лодкааааааааааааааааааааааааа _________________ 0176 Me Im Famous !
Runnin My Momma Crazy ! |
|
Върнете се в началото |
|
|
FULL_BASS Не е лесно !
Регистриран на: 19 Авг 2007 Мнения: 421 Общо думи: 14,700
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 12:06 pm Заглавие: |
|
|
Е по какво да ги сравняваме бре ? |
|
Върнете се в началото |
|
|
KokalAudio CarAudio Master
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 706 Общо думи: 36,495 Местожителство: Където звука се ражда....
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 6:34 pm Заглавие: |
|
|
НА Аудито това къде му е резервоара ?
Ако е зад задната седалка съкс _________________
KokalAudio
Gabrovo Audio Team |
|
Върнете се в началото |
|
|
Hristo Не е лесно !
Регистриран на: 08 Ное 2003 Мнения: 1104 Общо думи: 5,502 Местожителство: Arkaim
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 10:12 pm Заглавие: |
|
|
там е _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
flameon Не е лесно !
Регистриран на: 27 Фев 2005 Мнения: 1264 Общо думи: 63,506 Местожителство: На пичка си ленина и още малко нататък :)
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 10:31 pm Заглавие: |
|
|
иначе погледнато от към комфорт,пасата е по-добър _________________ BARBIE IS A MOTHERFUCKIN' BIATCH!!!
|
|
Върнете се в началото |
|
|
flameon Не е лесно !
Регистриран на: 27 Фев 2005 Мнения: 1264 Общо думи: 63,506 Местожителство: На пичка си ленина и още малко нататък :)
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2007 10:36 pm Заглавие: |
|
|
ейтва го намерих в един форум,и мисля че би изчерпило темата
Сега и към конкретните сравнения на параметрите на двете коли:
VW Passat B3:
ПЛЮСОВЕ:
- много просторно и широко купе
- много голям багажник (при комбитата - огромен)
- много здрава ходова част (особено важно за България)
- сравнително евтина поддръжка
- много надежден, дълъг срок на експлоатация - над 500.000км, ако се \\"гледа\\" добре
- добър външен и вътрешен дизайн, лесен достъп и боравене с уредите
- добро поведение на пътя, много добро возене
- много добри резултати на краш-тестове - сигурен автомобил
- много добра антикорозионна защита
МИНУСИ:
- мотор 1,6 е много слаб; 1,8Mi горе-долу става, но по-добре да е 2,0i
- не много добра скоростна кутия - трудно се включват предавките (след износване от около 80-100,000км)
- не много добра хидравлика - трудно се върти, почти не подлежи на ремонт - закапсулована (на повечето модели - американска?!)
- не е особено икономичен - типично за марката
- не особено удобни седалки - твърди, високи
- доста шумен на скорост над 130км/ч
- незадоволителни спирачки - особено за моделите с барабани отзад! А, и нещо характерно за VW - загреят ли спирачките, напр. при продължителна употреба при спускане - няма спиране...
- не много маневрен - над 11м радиус на пълен завой
- слаба задница - пружините с времето омекват и моста губи геометрия
- съединителят на повечето модели не е с жило, а с помпи
- сравнително слаби фарове
- скоростите в града трябва да се сменят доста често
- разтропва се вътрешното огледало - скърца, дрънка и тропа неприятно по паваж
- най-антиспортния автомобил, който съм карал (обикновените версии, не 16V, G60 или VR6...)
Но това в никакъв случай не го прави лоша кола - напротив, смятам, че почти всеки, който е карал този модел, е останал доволен. Просто ПЛЮСОВЕТЕ далеч компенсират МИНУСИТЕ.
AUDI 80 B3:
ПЛЮСОВЕ:
- много добра скоростна кутия - може би заради надлъжния мотор
- пример за 4х4 автомобил - quattro - версиите
- много здрава ходова част (особено важно за България)
- сравнително евтина поддръжка (малко по-скъпа от Passat)
- много надежден, дълъг срок на експлоатация - също над 500.000км
- страхотен външен и вътрешен дизайн, лесен достъп и боравене с уредите
- много добро поведение на пътя, добро возене (но малко по-спортно)
- много добри резултати на краш-тестове - сигурен автомобил
- СТРАШНА антикорозионна защита
МИНУСИ:
- много тясно е отзад, малка и неудобна задна седалка, тесен багажник
- по-твърдото и спортно возене не допада на всеки
- никак не е икономичен - типично за марката..
Доста добра кола. По нищо не отстъпва на Пасат-а - _________________ BARBIE IS A MOTHERFUCKIN' BIATCH!!!
|
|
Върнете се в началото |
|
|
ikonoma Не е лесно !
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 360 Общо думи: 7,964
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 4:02 pm Заглавие: |
|
|
flameon написа: | МИНУСИ:
- съединителят на повечето модели не е с жило, а с помпи |
Голям минус ще да е това. _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
KokalAudio CarAudio Master
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 706 Общо думи: 36,495 Местожителство: Където звука се ражда....
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 6:27 pm Заглавие: |
|
|
ikonoma написа: | flameon написа: | МИНУСИ:
- съединителят на повечето модели не е с жило, а с помпи |
Голям минус ще да е това. |
ами аз не го харесвам това нямаш пряка връска с съединителя
не може да го усетиш реално и нз дали може да стане ама ако не забачка а трябва да спреш _________________
KokalAudio
Gabrovo Audio Team |
|
Върнете се в началото |
|
|
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 6:49 pm Заглавие: |
|
|
Sound`of`GB написа: | ikonoma написа: | flameon написа: | МИНУСИ:
- съединителят на повечето модели не е с жило, а с помпи |
Голям минус ще да е това. |
ами аз не го харесвам това нямаш пряка връска с съединителя
не може да го усетиш реално и нз дали може да стане ама ако не забачка а трябва да спреш |
К'ви глупости говориш Какво има да му усещаш на съединителя Той винаги си отделя на едно положение Не си карал в задръстване да видиш на 40-тата минута как ще го усетиш
Минуса е че тези двете помпи струват към 200-250лв .......едната Бая минус..........в бюджета _________________ Производство на пластмасови изделия и матрици
Tuning
Всичко за автомобилният тунинг в България може да откриете тук |
|
Върнете се в началото |
|
|
KokalAudio CarAudio Master
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 706 Общо думи: 36,495 Местожителство: Където звука се ражда....
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 6:55 pm Заглавие: |
|
|
хах браво бре астра не стига ,че ми го каза с повишен тон ами даже това за което ме коригираш не е правилно
аз моя съединител си го усещам и си усещам колата и си усещам всикчо
и това че съединителя отделял все на едно място
ами добре щом казваш
ама аз не съм съгласен или ако искаш да ти кажа как ми отделяще до оня ден или дне
или в зависимост от това как е трисчотката му как се е регулирала
(или ако не е само регулираща) как се регулира
и куп други
и ако задръстване в Атина и София за теб не са задръствания окей
Доста съм поразен от изказването ти _________________
KokalAudio
Gabrovo Audio Team |
|
Върнете се в началото |
|
|
Duratec Не е лесно !
Регистриран на: 30 Сеп 2006 Мнения: 466 Общо думи: 20,343 Местожителство: v garaja
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:04 pm Заглавие: |
|
|
колкото до точката с дизайна вътре и вън - и 2те коли ги няма в зара. |
|
Върнете се в началото |
|
|
KokalAudio CarAudio Master
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 706 Общо думи: 36,495 Местожителство: Където звука се ражда....
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:11 pm Заглавие: |
|
|
Duratec написа: | колкото до точката с дизайна вътре и вън - и 2те коли ги няма в зара. |
да бе пък и трябва да сменят ремъци друго си е веригата
как може да кажеш така аудито е много готино вътре аз като седна в Аудио се чуствам супер готино
но пасата ми е слабост _________________
KokalAudio
Gabrovo Audio Team |
|
Върнете се в началото |
|
|
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:36 pm Заглавие: |
|
|
Защо като напиша нещо и веднага офтопик става....
Айде кажи ми колко често се регулира жило на съединител?При Форда колко често "изтраква" тресчоткаата..............един път на 2-3 седмици и това не променя "точката" на отделяне всеки път Един съединител се изтрива за примерно 60К / при Форда поне 100К / разстоянието което се променя е сигурно в рамките на максимум 7-8см И това в рамките на минимум една година Е пак ще те попитам какво толкова има да му се усеща?И защо си мислиш че ако има серво на съединителя то той не се усеща Движението на педала е абсолютно едно и също и в двата варианта само че при единия се изисква много по-малко усилие
Използването на главни букви във форумите се счита за викане и повишаване на тон Аз не съм
Рядко слизам по центъра и избягвам пиковите часове _________________ Производство на пластмасови изделия и матрици
Tuning
Всичко за автомобилният тунинг в България може да откриете тук |
|
Върнете се в началото |
|
|
KokalAudio CarAudio Master
Регистриран на: 10 Сеп 2006 Мнения: 706 Общо думи: 36,495 Местожителство: Където звука се ражда....
|
Пуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:40 pm Заглавие: |
|
|
окей не си защото почна с "неучтива форма"
ами добреде дори и да се съглася незнам май съм предубеден малко и все пак си е минус за тези коли
Хах на Аудито е много гадна предната броня и туй с резервоара е супер гадно по добре пасата _________________
KokalAudio
Gabrovo Audio Team |
|
Върнете се в началото |
|
|
|