forum.globcom.net Форуми forum.globcom.net
ФОРУМ
 
 AlbumAlbum Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи  AlbumAlbum   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Коментар на Гран при на Канада!!!

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    forum.globcom.net Форуми -> Да говорим за коли
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
NGB
Примерен комсомолец
Примерен комсомолец


Регистриран на: 06 Дек 2004
Мнения: 38
Общо думи: 3,834

МнениеПуснато на: Нед Юни 10, 2007 9:21 pm    Заглавие: Коментар на Гран при на Канада!!! Отговорете с цитат

Здравейте,
преди да почна да пиша искам само да кажа, че не бях писал много отдавна във този форум (това е профила на брат ми, който сега е в Америка, но как да е).

Това което ме накара да пиша е именно таз вечерното състезание от Формула 1. Не знам кой е гладал и кой не, но това беше най-странното състезание което някога съм гледал (а аз гледам F1 от когато се помня).
И така де нека почна със най-тъжната част от цялото състезание, а именно инцидента с Робърт Кубица. Който го е гледал знае за какво говоря!!! Господи, това беше най-зверската катастрофа която съм гледал във F1. Тази катастрофа ме накара сериозно да се замисля за това какво удоволствие е да караш и какво може да стане. Аз 20 мин стоях изтръпнал целия и бях настръхнал и само стоях и чаках да кажат какво е състоянието на пилота. Слава Богу, се е отървал само със един счупен крак. Но аз като видях как се удари, честно да си призная, си мислех че е мъртав още преди да успеят да ко изкарат от болида. За моя голяма радост се оказа че съм грешал и пилота си е добре (въпреки, че не знам дали думата "добре" е много подходяща след такъв удар).
Друго което ми направи впечатление беше още от началото, че всички се оплакваха, че нямат сцепление, че колите имат склоност към недозавиване и че спирачките им отказват. В следствие на което имаше страшно много удари и едва 12 пилота успяха да завършат. Като цяло състезанието си беше доста странно и по това, че 8-9 пъти излиза кола за сигурност. А нещо което не бях виждал до сега- при кола за сигурност да се удари пилот в мантинелата.
Следващото нещо което не се беше случвало много отдавна- бяха показани 2 черни флага( на Фисикела и на Маса). Както коментаторите отбелязаха, последния път когато е бил показван черен флаг е през 94' на М. Шумахер.
Може да има и още нещо, но сега не се сещам за друго!!!
Но за мен това беше супер странно и коварно състезание!

И накрая да завърша със нещо хубаво, а именно, че младия пилот на Макларън взе първата си победа (честита да му е, той наистина си я заслужи), пък и аз се радвам на това понеже със си верен фен на Мерцедес!


Нено Байнов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
[ IP : Logged ]
IZVERGA
Fuck Milk...Got Beer?


Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 3151
Общо думи: 90,422
Местожителство: Е:БългарияГаброво?

МнениеПуснато на: Нед Юни 10, 2007 11:18 pm    Заглавие: пробую себя в писательской деятельности Отговорете с цитат

Корректор который по сцылке стоит 200 у.ё. Срастить с фарой 307 невозможно. На 307 моторчики находатся внутри неразборной фары и имеют свои параметры. А по сцылке универсальный корректор, со своим бл .

Последната промяна е направена от IZVERGA на Пет Дек 25, 2009 12:15 pm; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Name
[ IP : Logged ]
Fena
Не е лесно !
Не е лесно !


Регистриран на: 27 Сеп 2004
Мнения: 1008
Общо думи: 22,057

МнениеПуснато на: Пон Юни 11, 2007 12:50 pm    Заглавие: Re: Коментар на Гран при на Канада!!! Отговорете с цитат

NGB написа:
А нещо което не бях виждал до сега- при кола за сигурност да се удари пилот в мантинелата.


Това стана тъй като, по новите правила, пилотите които са задминати с 1 или повече обиколки, последните обиколки преди да излезе сейфти кар-а (когато комисарите разрешат) имат право да изпреварват сейфти кар-а и да се движат със състезателно темпо, докуто се наредят на позициите си, най- отзад в колоната.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
[ IP : Logged ]
NGB
Примерен комсомолец
Примерен комсомолец


Регистриран на: 06 Дек 2004
Мнения: 38
Общо думи: 3,834

МнениеПуснато на: Пон Юни 11, 2007 6:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, това го знам, но замисли се, че само по себе си това няма много логика. Защото след като са предценили, че трябва да има кола за сигурност, значи е станало нещо сериозно. И някак си не варви цялата колона да си кара бавно, а пък някой да си жули със състезателно темпо. Което значи, че този който кара в състезателно темпо има голям риск да направи нещо ( все пак обикновенно когато има кола за сигурност по трасето има комисари които отсраняват дадения проблем, така че представи си какво може да стане ако някои си кара във състезатално темпо)! За мен това не е правилно!!!
Дано да го променят!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
[ IP : Logged ]
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    forum.globcom.net Форуми -> Да говорим за коли Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov