Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
GTI Не е лесно !
Регистриран на: 11 Дек 2004 Мнения: 179 Общо думи: 0 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:02 pm Заглавие: Drift |
|
|
Tехники за дрифтване и завиване с вратите напред (това не е мое!!! От форума на BMW е, но мисля че ще се харесат на всеки фен на екстремните преживявания. Може и да сте ги гледали, но си заслужава пак)
* Рязко вкючване на по-ниска предавка точно в началото на завоя
Примерно, караш бързо и точно преди да завиеш на светофара вкарваш от 4та право на 2ра, без да се церемониш. Задните гуми блокират и започват да изпреварват предницата - в това време настъпваш газта и даваш обратен волан да задържиш дрифта. Не е нужна мощност, само добре балансирана кола.
* Съединител в средата на завоя
Това става при по-ниски скорости, примерно на 1ва или 2ра предавка. Започваш завоя нормално, като държиш крака си на газта. Това обикновено не е достатъчно да започне дрифт за това натискаш съединителя бързо и веднага го пускаш (другия крак стои на газта). Това рязко увеличаване на оборотите ще избуксува задните колелета и ще изнесе задницата много приятно
* Скандинавско завъртане (Scandinavian flick)
Много ефектно, ако го овладееш. Това е техниката, която ползват в ралитата където колата завива на 180 градуса, върви назад известно време и после тръгва пак напред. Използва се за много резки завои. Внимавайте само, намерете си много широк паркинг или друго плоско поле за тестове Идеята е много проста - ако искаш да извъртиш колата наляво, първо връткаш волана надясно колкото да тръгне натам колата, после колкото може обратно наляво - задницата вече е тръгнала на дясно и връщане няма, така че се получава маниашки дрифт около апекса на завоя.
Още една идея за злоупотреби с обществените пътища
Това се прави с широк път, висока скорост и мощна кола (със задно предаване естествено!)
* Пушещ дрифт
Започва се завоя със сравнително висока скорост, от вътрешната страна. Рязко натискане на спирачката ще извърти задницата, след което с газ до пода и балансиране на кормилото, колата прави дрифт в комбинация с бърнаут. За съжаление това става само, ако имате достатъчно понита под капака да въртят гумите едновременно с дрифта
Тава обаче това се отнася само за коли със задно предаване...
Тъй като за момента (надявам се) съм с предно мога да споделя някой мой опити да си строша главата
Значи много често се опитвам по широки завои с хубав асфалт да извадя колата от правия път. Вярвайте ми и с предно може да се получи готин дрифт без да придърпваш ръчната спирачка
Ако успееш точно преди завоя с малко по висока скорост да завъртиш рязко волана по посоко на завоя за да поднесеш колата и после в завоя да го обърнеш на обртаната страна колата доста интересно се измята... стига да не се праснеш в бордюра
Иначе добре познатата ни ръчка спирачка мисля че няма какво да я коментираме...
Друга глупост която се опитвам да направя е в завоите да влизам с МНОГО газ на ниска предавка... емиии нищо интересно от това само някой път задницата ми се показва в страничното огледало а тия срещу мен започват много странно да гледат
Забелязал съм също така че в големи завои примерно на детелините колата изобщо не е толкова стабилна както беше при баварката, накяк си предницата се забива в асфалта а задницата олеква доста...
ама да не го обръщам на fwd/rwd спор сега, че малко офтопик се получи.
А и друго се сетих което съм правил на сняг обаче... С ръчна на място, волана докрай в някоя от посоките, задна, много газ и колата започва да се върти доста интерсено...
още за Пушещ дрифт
значи малко преди завоя натискате съед.като започне колата да завива бързо скачате на спирачката и също толкова бързо я пускате и веднага след това газта до край като леко изчаквате да се вдигнат оборотите и рязко пускате съед.Аз по зверски дрифт от това не съм правил .Внимавайте когато го направих за пръв път бяхме 4 човека в колата и все пак тя така зверски поднесе че се качих на бордюра.
Тука някои неща може и да се повторят
та ... примерно наближаваш ляв завой ... скоростта ти е по-висока от нормалната за тип влизане със свирене на гуми, завиваш рязко в дясно и след това веднага още по-рязко в ляво - в този момент задната част на колата олеква и гумите загубват сцеплението си (един вид получава се нещо като захождане към завоя и след това рязко едва ли не отсичане), когато успееш да изкараш автомобила от нормалното си "равновесие" си обираш с обратен колкото е необходимо, за да се движиш по желаната от теб траектория.. Разбира се зора е да излъжеш колата да и изтърват задните гуми... По принцип става с по-висока скорост и там е опасността за хора, които не са свикнали ... Можеш да докараш желания ефект с изтърването на задните колела чрез движение с по-висока скорост и разко завиване половин оборот ляво/половин оборот дясно (тестовете на автомобили, когато карат м/у колчета) така 'ще, не'ще загубва сцепление, но внимавай за скоростта и настилката, защото моя Golf го бях изправил на 2 гуми и бях близо до "таваните"
Общо взето при достатъчно безмозъчие и смелост можеш автомобил с предно предаване да го сгънеш на 90 градуса в завой при хубав асфалт и добри гуми!
Преди няколко дни демонстрирах на Kamikadze с 50км/ч колко НЕ ми държат задните гуми.. |
|
Върнете се в началото |
|
|
GTI Не е лесно !
Регистриран на: 11 Дек 2004 Мнения: 179 Общо думи: 0 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:04 pm Заглавие: |
|
|
BTW това са мнения на различни хора, така че може да се повторят нещата. |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:12 pm Заглавие: |
|
|
Тези ги помня, ефектно звучат _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Divak Не е лесно !
Регистриран на: 25 Фев 2004 Мнения: 560 Общо думи: 0 Местожителство: Габрово
|
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:37 pm Заглавие: |
|
|
карач _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Divak Не е лесно !
Регистриран на: 25 Фев 2004 Мнения: 560 Общо думи: 0 Местожителство: Габрово
|
|
Върнете се в началото |
|
|
GTI Не е лесно !
Регистриран на: 11 Дек 2004 Мнения: 179 Общо думи: 0 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:58 pm Заглавие: |
|
|
Divak написа: | vsi4ko zavisi ot kolata i ot zad kormilniq mehanizum
vsi4ko opira do useta na kara4a |
FAHRERa е най-важен при тези работи. Колко трябва да въртиш по полигона докато му хванеш цаката... _________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough." |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 10:59 pm Заглавие: |
|
|
Работата е там, че някой не се учат на полигона ами направо на пътя... _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Djano Не е лесно !
Регистриран на: 16 Сеп 2004 Мнения: 2312 Общо думи: 13,855
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:07 pm Заглавие: |
|
|
Това са работи които трябва да се знаят и да не е целенасочено към дрифт, просто някой път се случва и без да искаш, тогава трябва да знаеш как да овладееш колата _________________ Astra модератор! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Hristo Не е лесно !
Регистриран на: 08 Ное 2003 Мнения: 1104 Общо думи: 5,502 Местожителство: Arkaim
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:10 pm Заглавие: |
|
|
to puk ostava da te u4at na kursovete kak da driftva6 po krastovi6tata
poprincip nqma nikakuv smisul ot drifta-bavi6 se, pre4i6, pree*ava6 kolata...... _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Djano Не е лесно !
Регистриран на: 16 Сеп 2004 Мнения: 2312 Общо думи: 13,855
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:12 pm Заглавие: |
|
|
Hristo написа: | to puk ostava da te u4at na kursovete kak da driftva6 po krastovi6tata
poprincip nqma nikakuv smisul ot drifta-bavi6 se, pre4i6, pree*ava6 kolata...... |
така е! най-важно е да умееш да държиш колата в пътя стабилна, това не ти трябва _________________ Astra модератор! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Evo Не е лесно !
Регистриран на: 10 Дек 2004 Мнения: 323 Общо думи: 0
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:15 pm Заглавие: |
|
|
Не ти трябва, но понякога се случва и ти става готино когато влезеш в завой с вратите напред. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Djano Не е лесно !
Регистриран на: 16 Сеп 2004 Мнения: 2312 Общо думи: 13,855
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:16 pm Заглавие: |
|
|
Evo написа: | Не ти трябва, но понякога се случва и ти става готино когато влезеш в завой с вратите напред. |
Адреналин _________________ Astra модератор! |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:17 pm Заглавие: |
|
|
Hristo написа: | to puk ostava da te u4at na kursovete kak da driftva6 po krastovi6tata
poprincip nqma nikakuv smisul ot drifta-bavi6 se, pre4i6, pree*ava6 kolata...... |
Ами да, но всичко опира до това до каква степен си луд, имаш пари за гуми, карети и понякога окачване. И все пак чувството е готино, както каза Ево - да влзезеш с врати напред. Не че съм го изпитвал (освен с ниска скорост на кален път), но се опитвам да си го представя.... _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
delfy Не е лесно !
Регистриран на: 14 Ное 2003 Мнения: 588 Общо думи: 719 Местожителство: http://gabrovo.kef/esa/blok-a/et.2
|
Пуснато на: Пет Яну 14, 2005 11:19 pm Заглавие: |
|
|
v snqg e nai qkooooooo |
|
Върнете се в началото |
|
|
|