|
forum.globcom.net ФОРУМ
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
STEEV Не е лесно !
Регистриран на: 22 Мар 2004 Мнения: 65 Общо думи: 156 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 4:50 pm Заглавие: Ok's |
|
|
Suglasen,ama prosto me hvashta jd kato vidj nehsta koito moje da struvat nechii jivot.
Shtoto e vseizvesten fakta,che covek pravi vsichko samo i samo da mu se sbudne mechtata da mu e gotina kolata.
A mejduvremenno-RAINBOW-moje i "da ne te ebe" kak e napraena kolata,amo ako vidish edna kola kojto izglejda kato istrebitel,a kato zapali razbirash che tova e porednata nakichena ladichka ili nekva uj po-dobra kolica chiito neshtasten sobstvenik budi sajalenie s neznanieto si kum avtomobila.
Taka de-i na samolet da j napraish-pak shte se nameri njkoi koito da zastane na starta do tebe s 1 ton rajdjsala lamarina,ama i sus 200 kon pod kapaka!
E,takaizlojeni neshtata izglejdat drugo jche nali!!?!
Ama kak da ti kaja-ne moje da gledash Hodna Civic Naprimer,deto gumite i sa kat na cheshki bager,i ima poveche plosht na antikrila i spoileri ot F1,i 100-120 koncheta pod kapaka,A do nej edin AZLK deto se durji na bojta si obache pod kapaka ima 140 bhp,pa bili te i ot prisaden dvigatel.
I za pojsnenie-gledam grada masovo slagat edni """"Antikrila"""",deto vurshat poveche otricatelna rabota:
1-vo-Edin stabilizirasht komponent trjbva da ima:
A\ Chelno suprotivlenie po-malko ot predshestvashtij go element.
b\ Otricatelna podemna sila /pritiskane/ po-goljmo ot predshestvenika si.
c\ Antikrilata imat minimalen skorosten prag pri koito prijvjvat jvlenie kato pri F1 toi e svalen do 147.882 km/h.
A tij tenekii za po 120-150 leva edva li imat njkukuv efekt,a da ne govorim koi i kude shte digne pone 150km/h.Da ne govorim che silno se sumnjvam,che ako imat njkukuv efekt to toi se prijvjva pri po-nalko ot 180-190km/h.
A za kapak na vzichko ti 'ubiva 2-3 konj zaradi chelnoto suprotivlenie,koito trjbva da kompensirash sus 0.6-0.8 l gorivo.Otnovo nepraktichno.A za 'visual'-moje i da se haresvat na njkoi-za tova ne sporj.Prosto kazvam che sa bezmisleni kato praktichesko deistvie.
I tuk trjbva da spomena oshte edna logika v sluchai che njkoi reshi che vuprosnite 'antikrila' vursheli rabota:
Ami ako antikriloto sluji za pritiskane kum nastilkata,i ako se slaga otzad,+ fakta che njkoi kara Golf,deto e s PREDNO,(che i dizel ama za tva po-kusno) to ako razgledame malko teoremata shte poluchime rezultata che kolata poluchava natisk na zadnij most,ot koeto e sledstvie che prednicata olekva i DVIGATELNITE I MANEVRIRASHTITE kolela GUBJT SCEPLENIE.
E,ako tova se vodi TUNING,injinerite po sveta shte umrat i shte se vurtjt po grobovete dokato im se zapaljt gumenki te. :PPPPPPP
Malko humor che stana mnogo chernogledo tuka.
I pak da kaja-NIKOGO NE OBVINJVAM ZA TOVA KOETO E KACHIL TUKA,DAJE SE RADVAM CHE NJKOI ZEMA UCHASTIE.AKO SUM POPRAVIL NJKOI I SUM GO ZASEGNAI-IZVINJVAM SE-prosto imam malko po-ostur ezik.
Po natatuk,shte se postaraj da vi dam po-podrobna informacij za njkoi vajni detail po edin dvigatel.A koito jelae,kmoga da mu go demonstriram prakticheski. _________________ Love is the name!
Sex is the Game!
Forget the name!
And play the Game! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Hristo Не е лесно !
Регистриран на: 08 Ное 2003 Мнения: 1104 Общо думи: 5,502 Местожителство: Arkaim
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 5:20 pm Заглавие: |
|
|
това за крилата е абсолютно вярно, секи кичи някви пейки по багажниците и не мисли изобщо за какво го прави!
но има и друго нещо ако човек реши да си сложи спойлер-антикрило отзад, то той няма как да си намери свястно защото за да е свясно трябва сичко да е сметнато измерено и преценено спрямо автомобила, а в България се съмнявам някой да прави това. вече ако се купи нещо от чужбуна то ще струва колкото колата тук _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 5:45 pm Заглавие: |
|
|
Еми ако крилото отзад се сложи под точния градус на точното място пак може да не помогне, но поне няма да повишава коефициента на съпротивлението. Колкото до страничните - поне изглеждат добре.
STEEV, доколкото чета от предишните ти постове работиш някъде в тунинг-сервиз или нещо подобно...греша ли?
Между другото бих се радвал някой да ме поправя, когато греша. Все пак не съм много навлязъл пък и имам още време и много да науча от вас... _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
RAINBOW Не е лесно !
Регистриран на: 22 Ное 2003 Мнения: 804 Общо думи: 2,041
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 6:37 pm Заглавие: |
|
|
STEEV tova za golfa mi aresa kak go kaza qvno ima6 predid nqkoi ( nz koi ) no i az mislq 4e golf da go ki4i6 e super typo samo strani4ni da stane po nisi4yk ( dori i polzata da e samo za visual gyzariika ) _________________ One of the best moment since I use Globcom =] |
|
Върнете се в началото |
|
|
STEEV Не е лесно !
Регистриран на: 22 Мар 2004 Мнения: 65 Общо думи: 156 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 11:19 pm Заглавие: Antikrilata |
|
|
nomera s antikrilata stav v Aerodinamichni tuneli i vsjko se nagajda sprjmo kupeto na atomobila.
Jivot i zdrave-do 2-3 godini shte razpolagam s edin takuv tunel,puk bil toi i dosta star kato model.
:>>>> _________________ Love is the name!
Sex is the Game!
Forget the name!
And play the Game! |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Вто Дек 28, 2004 11:26 pm Заглавие: Re: Antikrilata |
|
|
STEEV написа: | nomera s antikrilata stav v Aerodinamichni tuneli i vsjko se nagajda sprjmo kupeto na atomobila.
Jivot i zdrave-do 2-3 godini shte razpolagam s edin takuv tunel,puk bil toi i dosta star kato model.
:>>>> |
Какво точно е това аеродинамичен тунел? Горе-долу мога да си обясня за какво може да служи ама... Нещо като изкуствено проверяване на съпротивлението? _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
RAINBOW Не е лесно !
Регистриран на: 22 Ное 2003 Мнения: 804 Общо думи: 2,041
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 1:49 am Заглавие: |
|
|
Ako ne se lyja kato garaj sys struq vqtyr ( osvetena v bqlo obiknovenno ) i se vijda kak minava vyzdoha po kolata za da preceni6 ( Moje i da gre6a ! ) _________________ One of the best moment since I use Globcom =] |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:21 am Заглавие: |
|
|
RAINBOW написа: | Ako ne se lyja kato garaj sys struq vqtyr ( osvetena v bqlo obiknovenno ) i se vijda kak minava vyzdoha po kolata za da preceni6 ( Moje i da gre6a ! ) |
И аз си мислех за нещо такова, ама тогава какво е това по-стар модел и по-нов модел...въздухът си е еднакъв _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Evo Не е лесно !
Регистриран на: 10 Дек 2004 Мнения: 323 Общо думи: 0
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 7:20 pm Заглавие: |
|
|
Първо: искам да кажа, че темата си заслужава да се прочете.
Второ: незнам какво имате против Golf(ако мислите, че е тъпо да се прави такъв вид тунинг съм съгласен, ама ако имате нещо против марката,вече не.) |
|
Върнете се в началото |
|
|
STEEV Не е лесно !
Регистриран на: 22 Мар 2004 Мнения: 65 Общо думи: 156 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:20 pm Заглавие: :> |
|
|
Za protiv markata-nishto.
Daje moga da gi pohvalj s dosta spoluchlivi modeli.
Naprimer:
Passat 2.0i
VW Corrado v6 2.4 T
A za tuning na golf-njkak si ne si struva da troshish pari po "narodna kola".
:>>>>>
Otnosno aerodinamichnij tunel-predstavljva sakrito pomeshtenie,chiito steni i tavan se skliuchvat oformjiki cilindar,i estestvenno s raven pod.
Idejta e ,che silindrichnata forma e nai-blizka do estestvennite oslovij.
Izpolzva se bezvreden himicheski dim,kato za osnovna proverka na OBTEKAEMOST /taka se naricha suvkupnostta ot koevicientite na chelno saprotivlenie i sklonnost kum pritiskane na nastilkata/ se izpolzuva ocvetjvane b Bjlo /njkoi beshe poznal/
A za proverka na izhvurljshtite zavihrjnij se izpolzuva raznovidnost na inertek gaz koito e flourescenten i se osvetjva s Neon.
Vuprosnij gaz se subira v takanarechenite "vuzdushni djobove" po kupeto i v sledstvie na narastvane na obema mu,reagira s Neonovoto osvetlenie i pokazva koi elementi ot avtomobila sa nai-silno izlojeni na nasreshtnij vjtur,i kude ima nai-goljmo natrupvane na sushtij takuv.
T.E.>tam kudeto se sabere dostatuchno gaz za da zapochne da
"sveti" ima nujda ot promjna na formata za da se namali chelnoto suprotivlenie,Koeto puk e osnovnij faktor za chiito preodoljvane otiva po-goljmata chast ot energijta na dvigatelj pri po-visoka skorost. _________________ Love is the name!
Sex is the Game!
Forget the name!
And play the Game! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:23 pm Заглавие: |
|
|
STEEV - евалата колега
И все пак "да да ама не".Защо продължавате да мислите за тунинга в глобален мащаб,а го правите в локален такъв (образно казано)
Първо искам да ви повторя дефиницията за тунинг.Тунинг произлиза от TUNE (UP) [tju:n] - настройвам.Идеята е да си настройш колата по собствен вкус и да бъде тя различна от заводския модел.Но това не означава,че трябва да се пипа колата навсякъде.Има си "Външен" и "Вyтрешен" тунинг.Разбира се най-добрия вариант е да се приложат и двата,спор по въпроса няма,но всичко си зависи от собственика.Прави сте,че не върви колата да е "бегачка" и в същото време да тракат дюзички под капака в съчетание на тъмен пушeк от аспуха "Remus" (например).Задавали ли сте си въпроса кое е произлязло първо - стрийт реисинг-а или тунинг-а?
STEEV - мислиш ли,че всички спортни автомобили са със задно предаване и че е безполезно да се прави тунинг на автомобил с предно предаване?.......За тях си има и други елементи за подобряване на аеродинамиката.Надявам се,че осъзнавате,че тунинга е много скъпо удоволствие и че същия няма почва унас (поне не и твърда)
И няма да обиждате Голф-овете ей!!!
Нищо лично
_________________ Производство на пластмасови изделия и матрици
Tuning
Всичко за автомобилният тунинг в България може да откриете тук |
|
Върнете се в началото |
|
|
STEEV Не е лесно !
Регистриран на: 22 Мар 2004 Мнения: 65 Общо думи: 156 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:28 pm Заглавие: ........ |
|
|
Ima istina v t'va.
Obache za zadnoto predavane sum 100%.
E,ako vse pak njkoi e vijdal:
Porshe,Ferari,Aston martin,Jaguare,Lexus,Dodge,i drugi bash sportni koli s predno.............az oshte ne sam.
A za StreetRacing,ot tam e pochnalo vsichko.No durja da otbeleja che "Nastroivam" e tehnicheski a ne kozmetichen termin.
Osven ako ne se nastroiva cveta na kolata.
_________________ Love is the name!
Sex is the Game!
Forget the name!
And play the Game! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Astra Не е лесно !
Регистриран на: 26 Ное 2003 Мнения: 583 Общо думи: 16,345
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:40 pm Заглавие: |
|
|
STEEV написа: | Porshe,Ferari,Aston martin,Jaguare,Lexus,Dodge,i drugi bash sportni koli s predno............. |
Говорим за тунинг нали.Поразходи се из интернет и ми кажи колко такива тунинговани коли ще намериш.Тунинговани от собственика си,а не от фирма,защото говорим за гаражен тунинг,нали?(иначе за задното и спортните коли съм съгласен)
Настройвам не е нито технически нито козметичен темин но те разбрах.Имаш до някъде право,но пък се замисли - възможено ли е да се "пипа" двигателя на автомобила без да се подобри неговата аеродинамика?Не,казвам аз.Докато обратното е възможно.Все пак колко тунинговани автомобила са направени с цел гонки по околовръстните пътища на българските градове?Да си кажем истината:Колата трябва да е "пичеловка" а ако дръпнем и някой друг колега на светофара още по-добре.Те това е идеята на българският тунинг (държа да кажа,че се разграничавам от него )
Нищо лично _________________ Производство на пластмасови изделия и матрици
Tuning
Всичко за автомобилният тунинг в България може да откриете тук |
|
Върнете се в началото |
|
|
STEEV Не е лесно !
Регистриран на: 22 Мар 2004 Мнения: 65 Общо думи: 156 Местожителство: Gabrovo
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:53 pm Заглавие: |
|
|
Verno e.
Tuka sam tolkova suglasen,kolkote ne sum bil dori i na njkoj madama bez drehi.
ta na vuprosa.
Az gledam ot praktichnata strana na neshtata:
1-tuka sme v BG-demek kat ti e lusnata kolata shansa da ti j dignat skacha 2-3 puti.
2-ima koli deto ne sa s nikak losha obtekaemost.
3-zaslujava li si da troshish masa pari za da izprevarish injinerite s edinica koeficieant na suprotivlenie,kato s tij pari mojesh da si 'sajivish' hodovata chast.Vse pak v rodnoto BG ti trjbva ne kola a BTR za da si spokoen po tij dupki.
A injinerite prabjt kupeto s chitav kompromis mejdu krasota i funkcionalnost.Za smetka na tova ostavjt mnogo rezervi na dvigatelj za remonti.
A sled tuning ne se skusjva jivota na dvigatelj a se namaljva s edin remonten razmer.Imaiki v predvit che osnoven se pravi na okolo 160'000-250'000 km.a njkoi horica chupjt i 500'000 e,sus spokoino karane i pazene i cjl jivot ne prajt nishto po toj dvigatel.Ama ima o oshte edna istina,kolkoto i da izdevatelstvash varhu edin dvigatel,Ako go oznavash dobre,i ako znaesh kak da go pazish ot troshene zadari gluposti to toi shte te izkara PONE 100'000-120'000KM.
A diselite ne sa koli za sustezanie-te sa za ikonomij.i se smjtat lesno.
Edin dizelov dvigatel harchi mejdu;
115-185g-Bhp/H.
demek mejdu 115 i 185 grama nafta za edna konska sila raboteshta edin chas.
Ako e TD:
140-210g-Hnp/H.
I 160-230g ako e mnoo izduhan bez znachenie kakuv tip e.
E,ima VORTEX,deto minava i s 90 Grama,ama nai golemij takuv e V4 1.6i -52 konj ! _________________ Love is the name!
Sex is the Game!
Forget the name!
And play the Game! |
|
Върнете се в началото |
|
|
DMX Не е лесно !
Регистриран на: 08 Окт 2003 Мнения: 3800 Общо думи: 9,743 Местожителство: Vegesack
|
Пуснато на: Сря Дек 29, 2004 9:56 pm Заглавие: |
|
|
Astra написа: | STEEV написа: | Porshe,Ferari,Aston martin,Jaguare,Lexus,Dodge,i drugi bash sportni koli s predno............. |
възможено ли е да се "пипа" двигателя на автомобила без да се подобри неговата аеродинамика?Не,казвам аз.Докато обратното е възможно. |
И двете са възможни. Друг е въпросът дали се използват у нас и какво губи нов двигател, сложен на Лада например, без никаква допълнителна работа по аеродинамиката на автомобила.
Astra написа: | Все пак колко тунинговани автомобила са направени с цел гонки по околовръстните пътища на българските градове?Да си кажем истината:Колата трябва да е "пичеловка" а ако дръпнем и някой друг колега на светофара още по-добре.Те това е идеята на българският тунинг. [/i] |
Българските "тунинговани" коли се тунинговат с цел да си кажеш "брейй тоз си сложил мноо яки тасове" (може би не е най-подходящият пример, но вярвам, че сте ме разбрали). Просто няма пари, опит, а може би и желание за нещо по-добро...Добре, че има хора като тебе _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|