Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
StrikeR Не е лесно !
Регистриран на: 28 Окт 2004 Мнения: 78 Общо думи: 2,375
|
Пуснато на: Пон Апр 12, 2010 1:39 pm Заглавие: В кой сервиз в Габрово използват VAG-COM? |
|
|
Интересува ме, в кой сервиз в Габрово използват VAG-COM за диагностика? |
|
Върнете се в началото |
|
|
ikonoma Не е лесно !
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 360 Общо думи: 7,964
|
Пуснато на: Пон Апр 12, 2010 2:56 pm Заглавие: |
|
|
Аз използвам VAG-COM.
А до колкото сервизите в Експреса ползват KTC тестер на Bosch.
Предимството на VAG-COM-а е, че може да прави log файл по време на движение на автомобила, след което данните могат да се анализират. Особено подходящо при проблеми със "забиването" на TDI моторите. _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
StrikeR Не е лесно !
Регистриран на: 28 Окт 2004 Мнения: 78 Общо думи: 2,375
|
Пуснато на: Вто Апр 13, 2010 9:41 am Заглавие: |
|
|
Цитат: | Аз използвам VAG-COM.
Особено подходящо при проблеми със "забиването" на TDI моторите. |
При мен се получава точно нещо такова, някакво забиване на турбото, не придърпва както преди на 2000 оборота. Въпроса е като покаже грешката на VAG-COM, ще можеш ли да я разбереш, точно какво е? VW Bora 1.9TDI PD (AJM) |
|
Върнете се в началото |
|
|
ikonoma Не е лесно !
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 360 Общо думи: 7,964
|
Пуснато на: Вто Апр 13, 2010 7:38 pm Заглавие: |
|
|
Грешката по принцип е най-лесна, по някога може и да липсва. Възможно е дори да бъде подвеждаща. Може да направим един log файл и да го пуснем на разбирачите в tdi форума. Ако искаш ми пиши на ЛС. В Габрово съм почти на сто процента сигурен, че няма кой да разчете файла. С триене на грешките нищо не може да се оправи.Поздрави! _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
|