Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
_bioHAZArd_ Не е лесно !
Регистриран на: 04 Окт 2004 Мнения: 1373 Общо думи: 31,249 Местожителство: България, Габрово
|
Пуснато на: Вто Апр 28, 2009 8:17 am Заглавие: |
|
|
С резонантно гърне _________________ Уважавай Бога ! Обичай Жената ! Пази Родината !
http://www.bgtuner.com/ |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
_bioHAZArd_ Не е лесно !
Регистриран на: 04 Окт 2004 Мнения: 1373 Общо думи: 31,249 Местожителство: България, Габрово
|
Пуснато на: Вто Апр 28, 2009 10:18 am Заглавие: |
|
|
Предполагам в магазините знаят. Но най-добре да отидеш в някой сервиз, който е специализиран за това - примерно Топсервиз. Може смяната да ти е без пари + гаранция. _________________ Уважавай Бога ! Обичай Жената ! Пази Родината !
http://www.bgtuner.com/ |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
Пуснато на: Вто Апр 28, 2009 4:21 pm Заглавие: |
|
|
ами в топ сервиза ми казват че трябва да има резонаторно гърне и в който и магазин да питам ми казват така, НО като питам в някой сервиз ми казват че няма разлика. та двоумя се по простата причина че магазините искат да си продават стоката а сервизите да земат пари за по малко работа. не че нети вярвам но ако може малко техническа обосновка. та ако някой знае да каже, може да е плезно не само на мене. _________________ http://zaigravka.com/index.php?start=gameplay§ion=gms_funny&g=7415&vote=17&page=5 |
|
Върнете се в началото |
|
|
mQuuu Mitsubishi
Регистриран на: 31 Юли 2006 Мнения: 416 Общо думи: 28,582 Местожителство: GBBG
|
Пуснато на: Вто Апр 28, 2009 8:17 pm Заглавие: |
|
|
Амм.. така и така я има тая тема за катализаторите.. едно въпросче и от мен.
Какво става ако си махна катализатора освен че колата се отпушва и върви малко повече ест. и замърсява малко повече.Това ли е плюса и само това ли е минуса ... или се бърка нещо и на мотора ?
Щото ако е само замърсяването мисля че пак влиза в нормите при преглед а ако го пише по документи данъка пак си е все едно си с катализатор ... та какво се бърка да се махне просто? _________________ AMD FX-6200 3.8GHz,6MB/8MB, MB-ASROCK 990FX EXTREME3/AM3+, 2x4GB DDR3 1600 KINGSTON HYPERX, Xilence Modular 1000W R3 ATX 2.3, ATI Radeon Sapphire VAPOR-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI), SSD ADATA SX900 128GB, HITACHI 1TB 7K1000.D 7200rpm 32MB SATA III + 2x320GB SATA2 Seagate |
|
Върнете се в началото |
|
|
`o{-_-}o` Не е лесно !
Регистриран на: 16 Апр 2005 Мнения: 860 Общо думи: 48,870
|
Пуснато на: Вто Апр 28, 2009 11:28 pm Заглавие: |
|
|
Освен, че започва да върви повече колата /което не е гаранция/ оказва вличние и на разхода на гориво /което пак не е гаранция/ Всеки автомобил си е индивидуален и някой марки не ги бърка дали си им махнал катализатора или не. Някой модели започвада да вървят повече но и горят повече, някой спират да вървят .... някой започват да горят повече .....
Като цяло не оказва кой знае колко голямо влияние на вървенето на колата и на горенето и. Що се отнася за това дали ще мине Годишния преглед или не .... това е посленото нещо за което трябва да мислиш като си махнеш катализатора.
Мога да ти гарантирам, че две трети от колите които се вкарват в България /2-ра употреба/ са с изтъбъшени или направо премахната катализатори. Изощо не се замисляй - махай го изцяло |
|
Върнете се в началото |
|
|
mongoose Не е лесно !
Регистриран на: 25 Юли 2006 Мнения: 504 Общо думи: 18,283
|
Пуснато на: Сря Апр 29, 2009 6:15 am Заглавие: |
|
|
Вярно е че като изтърбушиш катализатора вероятноста да ти "потръгне" автомобила е голяма и причините са две,едната която е по-безобидна е че облекчаваш пътя на изгорелите газове и следователно в цилиндрите се подобрява горивната смес и от там повече мощност а и именно затова спортните автомобили "бръмчат" повече а не просто за кеф.Втората причнина за промяната на режима на двигателя е промяна на данните от ламбдасондата тъй като тя мери точно изгорелите газове и оттам се правят корекции на горивната смес,тука вече е божа работа какво ще стане,или ще се оттули яко ама и на горене или няма да има промяна а и е възможно пълно ошашяване на двигателя.Нищо не ти пречи напърво време да го махнеш и да сложиш само тръба на негово място и да видиш как ще е при теб и ако не ти хареса вече да слагаш резонаторно гърне. |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
ikonoma Не е лесно !
Регистриран на: 22 Апр 2005 Мнения: 360 Общо думи: 7,964
|
Пуснато на: Сря Апр 29, 2009 4:00 pm Заглавие: |
|
|
Има и неоригинални катализатори по 100-150 лв. мисля. _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
mQuuu Mitsubishi
Регистриран на: 31 Юли 2006 Мнения: 416 Общо думи: 28,582 Местожителство: GBBG
|
Пуснато на: Сря Апр 29, 2009 9:14 pm Заглавие: |
|
|
Мерси и от мен .. то като цяло спортната изпускателна система е нещо подобно максимално освободен път на газовете съмнява ме да има там катализатор и т.н. _________________ AMD FX-6200 3.8GHz,6MB/8MB, MB-ASROCK 990FX EXTREME3/AM3+, 2x4GB DDR3 1600 KINGSTON HYPERX, Xilence Modular 1000W R3 ATX 2.3, ATI Radeon Sapphire VAPOR-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI), SSD ADATA SX900 128GB, HITACHI 1TB 7K1000.D 7200rpm 32MB SATA III + 2x320GB SATA2 Seagate |
|
Върнете се в началото |
|
|
autorun Не е лесно !
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 222 Общо думи: 7,393
|
|
Върнете се в началото |
|
|
gbtuning Не е лесно !
Регистриран на: 26 Фев 2007 Мнения: 218 Общо думи: 15,984 Местожителство: Netherland,Oudenbosch
|
Пуснато на: Сря Юли 08, 2009 1:06 am Заглавие: |
|
|
mongoose написа: | Вярно е че като изтърбушиш катализатора вероятноста да ти "потръгне" автомобила е голяма и причините са две,едната която е по-безобидна е че облекчаваш пътя на изгорелите газове и следователно в цилиндрите се подобрява горивната смес и от там повече мощност а и именно затова спортните автомобили "бръмчат" повече а не просто за кеф.Втората причнина за промяната на режима на двигателя е промяна на данните от ламбдасондата тъй като тя мери точно изгорелите газове и оттам се правят корекции на горивната смес,тука вече е божа работа какво ще стане,или ще се оттули яко ама и на горене или няма да има промяна а и е възможно пълно ошашяване на двигателя.Нищо не ти пречи напърво време да го махнеш и да сложиш само тръба на негово място и да видиш как ще е при теб и ако не ти хареса вече да слагаш резонаторно гърне. |
колега я обесни по подробно ?? как ще промени горивната смес махането на катализатора?....и по какъв начин?.... _________________
|
|
Върнете се в началото |
|
|
Pileto Не е лесно !
Регистриран на: 21 Апр 2004 Мнения: 273 Общо думи: 2,991 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Сря Мар 10, 2010 9:24 pm Заглавие: |
|
|
ули искам и аз да чуя ! _________________ |
|
Върнете се в началото |
|
|
resident_evil Не е лесно !
Регистриран на: 27 Юни 2004 Мнения: 680 Общо думи: 13,023 Местожителство: на ХЪЛМА НА ВЕНЕРА
|
Пуснато на: Сря Мар 10, 2010 10:51 pm Заглавие: |
|
|
За какво го махаш изобщо ако не ти е бил "усетливо" запушен
и изпускателната система започва от колекторите, а не от катализатора
Щом си го махнал иди си го вземи (предполагам, че са ти казали, че не ти трябва и си го оставил, но ги изкупуват, защото има платина в тях)
Дано не въведат данък замърсяване, където слагат уреда на "гъза" на колата и показва колко "цапа" |
|
Върнете се в началото |
|
|
|